این روزها، کمتر اتفاق میافتد که منتظر تماشای سریال یا برنامه ورزشی یا اخبار از تلویزیون باشید و در آگهیهای بازرگانی قبل از برنامه، تبلیغات این شرکت تولیدکننده دوغ و ماءالشعیر را نبینید. به جرأت میتوان گفت که کمتر تبلیغات بازرگانی است که از تلویزیون یا رادیو پخش شود و در آن حداقل یک بار تبلیغ این شرکت به روی آنتن نرود. زمان آگهیهای بازرگانی این شرکت به نسبت طولانیتر از سایر آگهیهاست و با روایتگری نسبتاً طولانی و با داستانهای مختلف ساخته و پخش میشود. یک بار بر روی فناوری فلان کشور غربی به کارگرفته در کارخانه و مواد خارجی مرغوب مورد استفاده در تولید ماءالشعیر تأکید میشود و بار دیگر بر بهداشت و پاکیزگی خط تولید. علاوه بر این، تبلیغات این شرکت تلاش کرده است تا با مفاهیم اجتماعی نظیر خانواده، مراقبت پدر و مادر از فرزندان، همبستگی و روابط اجتماعی، حفظ سلامت و تندرستی و … خود را گره بزنند و خود را محصولی کامل و چند وجهی معرفی کند.
ادامه مطلب
اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در کره مریخ، یک مسافر ایرانی بود!
شرکت ,تبلیغات ,بار ,بازرگانی ,تلویزیون ,پخش ,این شرکت ,شرکت به ,تبلیغات این ,از تلویزیون ,و در
درباره این سایت