این روزها، کمتر اتفاق می‌افتد که منتظر تماشای سریال یا برنامه ورزشی یا اخبار از تلویزیون باشید و در آگهی‌های بازرگانی قبل از برنامه، تبلیغات این شرکت تولیدکننده دوغ و ماء‌الشعیر را نبینید. به جرأت می‌توان گفت که کمتر تبلیغات بازرگانی است که از تلویزیون یا رادیو پخش شود و در آن حداقل یک بار تبلیغ این شرکت به روی آنتن نرود. زمان آگهی‌های بازرگانی این شرکت به نسبت طولانی‌تر از سایر آگهی‌هاست و با روایتگری نسبتاً طولانی و با داستان‌های مختلف ساخته و پخش می‌شود. یک بار بر روی فناوری فلان کشور غربی به کارگرفته در کارخانه و مواد خارجی مرغوب مورد استفاده در تولید ماءالشعیر تأکید می‌شود و بار دیگر بر بهداشت و پاکیزگی خط تولید. علاوه بر این، تبلیغات این شرکت تلاش کرده است تا با مفاهیم اجتماعی نظیر خانواده، مراقبت پدر و مادر از فرزندان، همبستگی و روابط اجتماعی، حفظ سلامت و تندرستی و … خود را گره بزنند و خود را محصولی کامل و چند وجهی معرفی کند.

ادامه مطلب

اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در کره مریخ، یک مسافر ایرانی بود!

آیا رسانه ملی فرزندخوانده های ناخلف خود را خواهد کشت؟

شمر زمانه ات را بشناس!

شرکت ,تبلیغات ,بار ,بازرگانی ,تلویزیون ,پخش ,این شرکت ,شرکت به ,تبلیغات این ,از تلویزیون ,و در

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی فیلم های روز سینمای ایران محمد جواد رفسنجانی پسرخوانده ی دکتر حاج حسین درایتی معرفی برندهای برتر سئو مجله زیبایی یانی طب لیزر حجت الاسلام ایمان فراهانی دیوارپوش چرمی زردشتیان دیروز و امروز خُورشید خُردآد نمایندگی خدمات پس از فروش کولرهای گازی خسرویان son of man ( imam mahdi )